• 0
  • Cum Comand

    Aici Gasiti toate informatiile necesare pentru a plasa o comanda:

    Cum caut:

     1. Pentru a cauta produse universale, trebuie sa cautati in casuta pentru cautare (in coltul din drapta sus):




    2. Pentru a cauta piese dupa codul de producator / codul de piesa sau dupa Seria de caroserie / sasiu utilizati cautarea de sub butoanele din meniu:




    Cum comand:


            1. Cautati produsul dorit:



           2. Adaugati in Cos:



     

            3. Vizualizati Cosul:





           

            4.Finalizati cumparaturile dand click pe “ Finalizeaza pre-comanda”:




              5. Selectati “ Client Nou ” sau “ Client Existent ”

                  Pentru client nou sunt doua optiuni :

                 1.      “ Inregistreaza un cont nou “;

                  2.      “ Comanda fara cont “ .

     

             5.1. Pentru a continua cu “ Inregistreaza un cont nou “, este necesar sa bifati aceasta optiune si sa faceti click pe butonul “ Continua “, aici sunt 5 pasi care trebuiesc urmati pentru a plasa pre-comanda [ Cont si Facturare, Adresa de Livrare ( Fara diacritice), Metoda de livrare, Metoda de plata, Confirmarea Pre-Comenzii]:



             5.2.  Pentru a continua cu “ Comanda fara cont “, este necesar sa bifati aceasta optiune si sa faceti click pe butonul “ Continua “, aici sunt 5 pasi care trebuiesc urmati pentru a plasa pre-comanda [ Adresa de Facturare, Adresa de Livrare ( Fara diacritice), Metoda de livrare, Metoda de plata, Confirmarea Pre-Comenzii]:



              5.3. Daca esti deja client existent, stii deja cum se comanda; oricum ar fi, iti introduci adresa de e-mail si parola si dai click pe “ Autentificare “. Daca ti-ai uitat parola da click pe “ Am uitat parola “ si iti va veni un e-mail cu pasii pentru noua parola.

      



     

             6. Va rugam sa nu introduceti diacritice ( ă,â,î,ș,ț ) in adresa de livrare, deoarece platforma firmei de curierat nu le recunoaste, drept urmare nu veti putea finaliza comanda.

     

             7. In cazul in care doriti sa ridicati din sediul curierului sau in cazul in care adresa dvs. de livrare este in afara ariei de acoperire / aveti km suplimentari, pentru a nu plati extra taxa de Km suplimentari perceputa de firma de curierat si doriti sa ridicati din sediul curierului, va rugam sa ne scrieti in sectiunea de comentarii la pasul “ Metode de Livrare “

     

             8. In cazul in care niciunul dintre acesti pasi nu functioneaza sau intampinati probleme pe parcursul comenzii sau aveti nevoie de ajutor din partea noastra / consultanta tehnica, nu ezitati sa ne contactati ( telefonic, in timpul programului nostru ( adica de Luni pana Vineri,  intre orele: 10:00 - 18:00) sau pe e-mail, la orice ora, la adresa vanzari@reperautotrans.ro, iar noi va vom raspunde in cel mai scurt timp.





     

    Va multumim pentru interesul acordat si va reasteptam cu drag!