• 0
  • POLITICA DE RETUR

    POLITICA DE RETUR

    Politica de retur

     1. Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

    2. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail: support@reperautotrans.ro

    • a) - conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice;
    • b) - dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit;

    3. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

    4. In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.reperautotrans.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului (ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre autovehicul (inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse 
    autovehicullui fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
    Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate, ulterior va vom comunica statusul returului.

    Sunt considerate produse neeligibile pentru retur si nu se accepta la retur, deci nu se restituie banii, urmatoarele:

    • a) - au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice;
    • b) - nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate;
    • c) - sunt lipsite de accesoriile si componentele originale;
    • d) - prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura;
    • e) - sunt de origine (OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat;
    • f) - sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri;
    • g) - toate produsele marcate pe magazinul online ca fiind nereturnabile;
    • h) - toate produsele care se aduc sau se produc la comanda, cele in status pre-comanda si cele la comanda speciala
    • i) - toate produsele care necesita plata in avans;
    • j) - Produsele originale;
    • k) - Uleiurile, lichidele de intretinere ( Antigel, lichid de frana, etc. ), becurile si solutiile de intretinere ( Polish Auto, intretinere bord, silicon bord, solutie geam, etc.)


    Returul se va face prin orice firma de curierat rapid care face door-to-door delivery, la adresa: Blvd. Basarabia 256G, Sector 3, Bucuresti .

    • Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs, aceasta se va returna intr-un cont bancar dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri;
    • Nu acceptam colete trimise cu plata transportului la Destinatar;
    • Nu acceptam colete trimise retur prin Posta Romana;

    Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport; daca produsele returnate ajung la noi deteriorate, indiferent daca au fost deteriorate de client sau pe perioada de tranzit / livrare de la client catre noi, acestea devin neeligibile pentru retur.

    Produsele originale si/sau care vin pe comanda speciala nu se returneaza, nu se accepta retur nici de la persoanele fizice nici de la cele juridice.

    Comanda speciala se considera ferma in momentul achitarii avansului, care nu se returneaza in cazul in care clientul se razgandeste si renunta la comanda.

    Uleiurile, lichidele de intretinere ( Antigel, lichid de frana, etc. ), becurile si solutiile de intretinere ( Polish Auto, intretinere bord, silicon bord, solutie geam, etc.) nu se accepta retur, nici de la persoanele fizice nici de la cele juridice.